خرید اینترنتی سوغاتی ارومیه
نوشته شده توسط : reza atashpeykar

اگر عاشق حلوا ارومیه هستید، باید بدانید که این حلواها ارزش غذایی بالایی دارند و یکی از منابع غنی و کاملا طبیعی برای دریافت انرژی از دست رفته هستند.

ایرانیان در ماه رمضان، فصل پاییز و روزهای سرد سال و... از حلواهای ارومیه ای استفاده می کنند؛ زیرا حلوا گردو مقوی و خواص زیادی برای بدن دارد و سرشار زیادی از فسفر است و حلوای هویج هم برای بینایی، روده ها و... مفید است..

در حلواهای ارومیه از قند و روغن کمی استفاده می شود؛ به همین دلیل حلوای ارومیه نسبت به دیگر شیرینی جات ها، خاصیت چاق کنندگی کمتری دارد.

شما در فروشگاه اینترنتی باکال، می توانید حلوا ارومیه در مدل و حجم های متفاوتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید و در ماه رمضان، شب یلدا، عید نوروز و دیگر روزهای سال، از این شیرینی به جای قند و شکر استفاده کنید تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

خرید حلوا ارومیه

انواع حلوا ارومیه

نقل ارومیه و حلوا در ارومیه در مدل های مختلف مانند نثار، اوماج، زنجبیلی، هویج، گردو و... تهیه و تولید می شودحلواهای هویج و گردو جز محبوب ترین حلواهای ارومیه در نزد مردم ایران است.

طبع حلوای گردو گرم است و مردم ارومیه در شب های سرد حلوای ارومیه را تهیه می کنند که می توان به شب یلدا و دیگر شب ها اشاره کرد.

در ادامه شما را با انواع حلوا ارومیه آشنا می کنیم:

خواص حلوا ارومیه

حلواهای ارومیه ای در مدل های مختلفی مانند گردویی، زنجبیلی و... تهیه می شوند و هر کدام از این مدل ها، خواص خاصی برای بدن انسان ها دارندبه فرض مثال، هویج برای بینایی مفید است و مغز گردو امگا 3، ویتامین های A، B، C، D، E و... دارد و برای قلب، سیستم ایمنی بدن، کبد، و... مفید است.

استفاده از حلواهای ارومیه ای به جای قند، شکر و شیرینی جات ها احتمال ابتلای شما به دیابت و دیگر بیماری های مربوط به قند کاهش می یابد؛ دلیل آن هم این است که در حلوا ارومیه مرغوب، از قند و روغن کمی استفاده شده است.

قیمت حلوا ارومیه

نوسانات ارز، کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ تورم بر روی قیمت حلوا ارومیه هم تاثیر گذاشته استمیزان رشد قیمت حلواهای ارومیه ای نسبت به دیگر محصولات اندک و جزئی تر است، اما با این وجود مشکلات موجود در ایران باعث افزایش قیمت حلواهای ارومیه مانند حلوای هویج، حلوای گردو و... شده است.

قیمت و خرید اینترنتی حلوا ارومیه

عوامل موثر بر قیمت حلوا ارومیه

عواملی که بر روی قیمت حلوای ارومیه تاثیر می گذارد را می توان به مدل حلوا، مواد موجود در حلوا، مقدار مواد و... اشاره کردبه فرض مثال در حلوای گردو، هر چقدر درصد مغز بیشتر باشد، از گردوی تازه تولید شده باشد و مقدار و نوع شیره باکیفیت تر باشد، قیمت نهایی حلوا گردو گران تر می شود.

فروشنده های زیادی در سراسر ایران اقدام به فروش حلوای ارومیه می کنند و توصیه می شود قبل از خرید، مطمئن شوید که از یک مغازه و فروشگاه خوشنام خریداری می کنید تا بتوانید حلواهای ارومیه خوشمزه، خوش طعم و باکیفیت خریداری کنید.

فروش حلوای ارومیه با بهترین کیفیت

اگر به دنبال یک محصول منحصر به فرد هستید، باید به دنبال خرید حلوای ارومیه با کیفیت باشیدحلواهایی که در اکثر فروشگاه های ارومیه تولید می شوند، کیفیت منحصر به فردی دارند.

فروشنده های حلوای ارومیه به خوبی می داننند که اگر از مواد نامرغوب استفاده کنند، میزان فروش آن ها کاهش می یابد؛ به همین دلیل اکثر حلواهایی که در فروشگاه باکال قرار می گیرد، کیفیت مناسبی دارند و از مواد مرغوب تولید شده اند.

خرید آنلاین حلوا ارومیه

شما می توانید در فروشگاه های شهرتان هم اقدام به خرید حلوا ارومیه کنید و اگر برای مراجعه به فروشگاه وقت کافی ندارید، می توانید از سایت باکال به صورت آنلاین حلوا ارومیه را در انواع مختلف خریداری کنید.

اگر شما اهل یک شهر دیگر و عاشق حلواهای ارومیه ای هستید، نگران نباشید؛ در فروشگاه اینترنتی باکال، ما حلواهای با کیفیت فروشگاه های معتبر شهر ارومیه و بهترین حلوا ارومیه را به درب خانه شما ارسال می کنیم و شما با قیمت مناسب تر می توانید حلوای گردو، هویج و یا دیگر حلواهای مرغوب را خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: حلوای ارومیه , سوغاتی ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: